D U V A R L A R D A K İ L E R

HATİCE AKROSTİŞ ŞİİRLER

  HATİCE AKROSTİŞ ŞİİRLER  HATİCE İLE İLGİLİ ADINA İSMİNE KONUSUNDA  HATİCE  AKROSTİŞ DENEMELER  HATİCE  AKROSTİŞ ÖRNEKLER   HATİCE AKROSTİŞ ÇALIŞMALAR  

HATİCE AKROSTİŞ ŞİİRLER   

     HATİCE AKROSTİŞ ŞİİRLER  HATİCE İLE İLGİLİ ADINA İSMİNE KONUSUNDA  HATİCE  AKROSTİŞ DENEMELER  HATİCE  AKROSTİŞ ÖRNEKLER   HATİCE AKROSTİŞ ÇALIŞMALAR     
ALFABETİK SAYFA LİSTESİ  

HATİCE AKROSTİŞ ŞİİRLER  HATİCE İLE İLGİLİ ADINA İSMİNE KONUSUNDA  HATİCE  AKROSTİŞ DENEMELER  HATİCE  AKROSTİŞ ÖRNEKLER   HATİCE AKROSTİŞ ÇALIŞMALAR

HATİCE AKROSTİŞ ŞİİRLER
  HATİCE İLE İLGİLİ ADINA İSMİNE KONUSUNDA
  HATİCE  AKROSTİŞ DENEMELER
  HATİCE  AKROSTİŞ ÖRNEKLER
   HATİCE AKROSTİŞ ÇALIŞMALAR
 HATİCE AKROSTİŞ ŞİİRLER
HATİCE 

 Her yerde görmeye
 Alıştım artık sana
 Tebessüm et artık bana
 İçerimde ki sevgi ölmesin
 Canım cananım ruhum hayatım  
 Elbette artık sensin benim  
  
HATİCE

 Hatırla her zaman beni
 Akşam olur iken
 Tepebaşın da tesadüfen 
 İlk karşılaştığımız anda
 Canımı her şeyimi
 Ellerine nasıl verdiğimi       
ALFABETİK SAYFA LİSTESİ  

HATİCE AKROSTİŞ ŞİİRLER  HATİCE İLE İLGİLİ ADINA İSMİNE KONUSUNDA  HATİCE  AKROSTİŞ DENEMELER  HATİCE  AKROSTİŞ ÖRNEKLER   HATİCE AKROSTİŞ ÇALIŞMALAR

HATİCE AKROSTİŞ ŞİİRLER  HATİCE İLE İLGİLİ ADINA İSMİNE KONUSUNDA  HATİCE  AKROSTİŞ DENEMELER  HATİCE  AKROSTİŞ ÖRNEKLER   HATİCE AKROSTİŞ ÇALIŞMALAR 

Hiç yorum yok: