D U V A R L A R D A K İ L E R

MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI SENDİKALAR VE BASIN SINIFTA KALDI YORUMU

   MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI SENDİKALAR VE BASIN SINIFTA KALDI  

  MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI SENDİKALAR VE BASIN SINIFTA KALDI YORUMU   

      MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI SENDİKALAR VE BASIN SINIFTA KALDI        
    
ALFABETİK SAYFA LİSTESİ  

MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI SENDİKALAR VE BASIN SINIFTA KALDI 

MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI SENDİKALAR VE BASIN SINIFTA KALDI 
 MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
SENDİKALAR VE BASIN
SINIFTA KALDI 
 YORUMU 
 2012 yılı Şubat ayında gazete manşetlerine
 Erzurum’ da idareci ve yöneticilerin katıldığı
 bir bilgilendirme ve bilgi alış verişinde
 bulunma amaçlı toplantıda bir müdürün
 doğaçlama olarak belirttiği bir görüş ve
 fikir ile ilgili soruşturma başlatıldığı ve a
 çığa alındığı haberleri yayınlandı.   
 BU OLAY DA KONUŞULAN
 GÖRÜŞ VE FİKİRİN
 DOĞRULUĞU VEYA YANLIŞLIĞI
 TARTIŞILMADI VE HER
 YERDE VE HER ZAMAN
 SÜREKLİ SÖYLENEN FİKİR
 VE DÜŞÜNCE ÖZGÜRLÜĞÜ
 KATLEDİLDİ. 
Müdür üzerinden Milli eğitim Bakanlığı kalesinden
Hükümete gol atılmış oldu.
Bu olayda birileri müdür üzerinden uygulamalı
ve akılda kalacak bir şekilde tüm öğrencilere,
 idarecilere ve vatandaşlara bu ülkede düşünce,
görüş ve fikir özgürlüğünün olmadığı her yerde
doğru yanlış olduğu fark etmez görüş düşünce ve
fikirlerinizi söylemek suçtur. Bu ana fikri tüm
herkese göstermiş oldular. Öğrencilerin.
İdarecilerin ve vatandaşların aklında bu ana
fikrin yerleşmesini sağladılar.
Bundan sonra öğretmenler düşünce Özgürlüğü
konusunda öğrencilerine ders anlatırken
inandırıcı olabilecek mi?        
İl ve İlçelerde yapılacak olan bilgilendirme
bilgi alış verişi veya sorunları çözme
için yapılacak tüm toplantılara katılacakların
önüne bu olay olacaktır. Kimse doğru veya
yanlış olayı veya sorunu çözmek için bir görüş
ve fikir veya toplantıyı yumuşatma dağılan ve
yorulanları katılımcıları biraz gülümsetmek
dikkati toplama için olur olmaz her hangi
bir söz söylemeyi düşüneceğini artık
zannetmiyorum.
Konuşmacı yazdığı metni okur ve
katılanlar dinler toplantı biter.
Boşa geçen bir zaman dilimi olur. 
Milli Eğitim Bakanlığı ve Eğitim sendikaları
Van depremi nedeniyle gösterdiği
duyarlılığı göstermediğinden sınıfta kaldı.
Bakanlık ve Sendika için yaşayan öğretmen
değil ölen öğretmen mi değerli. Öğretmenler
öldükten sonramı hakları savunulacak.
Gazeteciler kendi ayaklarına kurşun sıkmış
oldular. Basın Özgürlüğü düşünce ve
fikir özğürlüğü sadece onlara ait bir
özgürlük mü?  
Bu ay içinde soruşturma ve araştırma
evrakları basına sızdı diye bir savcıya
soruşturma açılmıştı. Eğer bu müdür
hakkındaki evrakları basına sızdıran ve
bilgi verenler hakkında soruşturma açılmadı
ise çifte standart uygulanıyor denir ve bu
olay bir komploya dönüştürülmüştür.
 UNUTMAYALIM Kİ HAK
VE ÖZGÜRLÜKLER HEPİMİZ
İÇİNDİR. BİRİLERİN LÜKS
İÇİN KULLANDIĞI ŞEYLER
OLMAMALIDIR. 
ALFABETİK SAYFA LİSTESİ  

MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI SENDİKALAR VE BASIN SINIFTA KALDI 

MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI SENDİKALAR VE BASIN SINIFTA KALDI YORUMU 

AKROSTİŞ ŞİİRLER TEORİLER DÜŞÜNCELER YORUMLAR BİLGİLER BLOGU   
dememişler deme     dememişler deme    dememişler deme    dememişler deme      dememişler deme         alfabetik sayfa listesi     gruplar      belirli gün ve haftalar       okullar için    erkek      kadın      teoriler      gelecek için         Bunu da dediler      Alfabetik sayfa listesi      Konular       Ekonomi      Üretim      Teoriler      Belirli gün ve haftalar      Şiirler      Kadınlar için      Erkekler için      Bunu da dediler      Akrostiş şiirler      Yenilenebilir enerji       Elektrik üretme       
Sayfacuk   
               Ana Sayfa   
                              Alfabetik Sayfa Listesi      
  Sayfa Listesi    
Akrostiş Şiir Şiirler Sayfa Listesi     Alfabetik Sayfa Listesi     Ana Sayfa     Bayan İsimlerine Akrostiş Şiir Şiirler Sayfa Listesi     Belirli Gün ve Haftalar Sayfa Listesi     Bitkiler Sayfa Listesi     Çeşitli Akrostiş Şiir Şiirler Sayfa Listesi     Din Sayfa Listesi     Edebiyat Sayfa Listesi     Eğitim Sayfa Listesi     Ekonomi Sayfa Listesi     Elektrik Sayfa Listesi     Erkekler İçin Sayfa Listesi     Erkek İsimlerine Akrostiş Şiir Şiirler Sayfa Listesi     Gelecek İçin Sayfa Listesi     Güncel Sayfa Listesi     Hayvanlar Sayfa Listesi     İçecekler Sayfa Listesi     Kadınlar İçin Sayfa Listesi     Konular     Sağlık Sayfa Listesi     Sayfacuk     Siyaset Sayfa Listesi     Spor Sayfa Listesi     Şiir Şiirler Sayfa Listesi     Teori Teoriler Sayfa Listesi     Üretim Sayfa Listesi     Yenilenebilir Enerji Sayfa Listesi     Yerleşim Yerleri Sayfa Listesi     Yiyecekler Sayfa Listesi     Yönetim Sayfa Listesi     

Sayfacuk   

               Ana Sayfa   
                              Alfabetik Sayfa Listesi      
  Konular   
A     Akrostiş Şiir Şiirler     Bayan İsimlerine Akrostiş Şiir Şiirler     Belirli Gün ve Haftalar     Bitkiler     Çeşitli Akrostiş Şiir Şiirler     Din     Edebiyat     Eğitim     Ekonomi     Elektrik     Erkekler İçin     Erkek İsimlerine Akrostiş Şiir Şiirler     Gelecek İçin     Güncel     Hayvanlar     İçecekler     Kadınlar İçin     Listeler    Sağlık     Sayfacuk     Siyaset     Spor     Şiir Şiirler     Teori Teoriler     Üretim     Yenilebilir Enerji     Yerleşim Yerleri     Yiyecekler     Yönetim     
    
Sayfacuk   
               Ana Sayfa   
                              Alfabetik Sayfa Listesi      

Hiç yorum yok: